hanya menyampaikan.....

“Hendaklah orang-orang yang mendengar ucapanku, menyampaikan pula kepada orang lain. Semoga yang terakhir lebih memahami kata-kataku dari mereka yang terus mendengar dariku. Saksikanlah ya Allah, bahawasanya telah aku sampaikan risalah-Mu kepada hamba hamba-Mu.”

(Diriwayatkan oleh Imam Muslim daripada Jabir (2/240), Sunan Abu Daud 1825 dan disampaikan oleh Rasulullah Sallahualaihi wasallam dalam sabda baginda di dalam khutbah hajjatul wada’, di Lembah Uraynah, Bukit Arafah)

Monday, 30 April 2012

the best movie i've watched. THE BEST.

both cerita ni mmg best. ulang suara, ehem2 BEST! and kalau nak tengok kene bsedia ntuk sedih. sediakan ape2 yg patut. satu lagi nak highlight: watak budak kecik perempuan dlm cerita2 ni sama. nama die Sea Kumada. die sgt pandai berlakon!! berpewatakan sangat comel.

i give my first love to you. [link]

scabbard samurai. [link] 

2 comments:

DianaimanXP said...

dah tgok yg first tu :)) sedih T,T

FeSO4 said...

sedih giler kan? dua2 ni pun sedih. :D